Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.05.2008 01:19 - За хляба, чесъна и още нещо
Автор: bloghead Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1565 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 16.05.2008 01:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам дали съм ви казвал, драги, но аз съм просто момче. На мен не ми трябва кой знае колко, за да се радвам на живота. Както Нерон бе казал: "Народът иска хляб и зрелища". Понеже аз съм негов пръв верен поклонник изповядващ тази максима и приемащ себе си като една малка частица от целокупния български народ гледам да не си давам зор голям. Обичам да излизам по заведения разни да слушам музика жива, ама крадена-българска - сиреч чалга, да гледам как танцьорката ма"а гюбеци на ляво и на дясно и върти пишни кючеци под мазните звуци на гусла, окарина или просто кларинет. Ама по-обичам "раната, "щото нали знаете "Ранътъ праи борбътъ". На мен освен насъщния единствените други достатъчни неща са ми сиренье, чесън и бистра водица, а тях да ми ги сервира някоя сгодна женица. Но да не се отплесваме от основната тема и цел на таз вечерното ми блогуване, а именно - чесъна. Обичам чесъна, обожавам него и неговия събрат лука. Най-обичам да ги лапам зелени, младички и фини, но не ги отказвам и на склитки и глави. Пълни с витамини, помагат на храносмилането ми, очистват организма ми, от всички тлъсти мръвки, с които съм се тъпкал предните дни. Абе накратко поклон пред тях и техните свойства.

Сега някой от вас усещам, че напира да изкаже омразата си към лучеца и чесъна и техните миризливи качества, които вървят ръка за ръка с всичко положително. Да знам, селско е да натъпчеш търбуха си с чесън и след това да излезеш с девойка. За какъв ще те помисли тя? Простак или чукундур, а може би и двете? Да, но аз като един виден емпирик в тази област, провеждал дълги години опити с тези две зеленчукови растения и накратко ще споделя с вас моите открития.

Лучец - било зелен или кромит, е силно безопасен, миризлив и леко смъдящ на очите. При употребата на една глава, за прикриване на "следите" да се използват следните прибори: четка, паста за зъби, дъвка. Първо зъбите се измиват старателно в рамките на три минути, като се стараете да не останат остатъци от лучец по тях, ако не стане с четка използвайте конец за зъби. Много важно при профилактиката е да наблегнете и на езикът и вътрешните стени на бузите. След няколко минути вкарайте в употреба дъвката, ще трябва около 40 минути да я джвакате, за да "тушира" "зловонните" миризми идващи от трахеята и хранопровода.

Чесън - зелен - при употребата на два стръка чесън, моля повторете процедурата от лука, но умножена по две за миенето на зъбите и по 3 за дъвченето на дъвка. Така няма да имате проблем, нито следи от шамари по бузите си по време и след среща с някоя привлекателна и гиздава мома.

Чесън - склитки, ако сте го изяли точно преди няколко минути и имате среща - ЛОШО. Обадете се на девойката и отложете мероприятието. По-добре така, от колкото да се излагате. Ядете ли от този тип чесън, задължително сте под карантина минимум два дни. Запомнете: този вид чесън е склонен да оставя трайни аромати по Вас, дрехите Ви и всичко друго свързано с Вас. В никакъв случай не влизайте в близък контакт със същества от рода homo sapiens recens по време на карантината, има опасност от трайни психически и физически травми както във Вас така и във отсрещната страна (но най-вече последствията остават за Вас)!

И за завършек, както и за повечето продукти: Моля, консумирайте умерено!


Тагове:   още,


Гласувай:
0



1. анонимен - неутрализиране на лош дъх след консумиране на чесън:)
16.05.2008 11:57
Колкото и чесън или лук да сте си хапнали,повярвайте сами четка и паста за зъби не помага!Исака се консумация на няколко зърна кафе,а може да попасете и магданозец,зависи от предпочитанията:))))))
цитирай
2. bloghead - @1
16.05.2008 17:48
Да кафенце и магданоз също вършат работа за потушаване на ароматите. Ще го добавя към списъка :)
цитирай
3. elos - hahahaha
24.05.2008 13:22
HAHAHAHA!!! :))) {}{}{}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bloghead
Категория: Лични дневници
Прочетен: 458231
Постинги: 110
Коментари: 397
Гласове: 1930